Bloggen har återigen öppnat,

2010-07-19 23:33:17
Hejsan alla som har väntat på detta inlägget. Nu är det så att jag har tänkt att öppna upp bloggen igen för jag behöver få ut lite tankar o känslor som jag har inom mig, nu när jag inte har någon att lita på längre efter att min flickvän har gjort slut med mig. Jag kan inte mer en tacka henne på ett bra sett att det fick mig att vakna upp ur min chock men också väldigt tråkigt att det skulle ta slut mellan oss jag älskade verkligen henne o skulle kunnat offra mitt liv för henne, men allt har en fortsättning o det är exakt vad min mamma hade sakt också saknar henne så mycket o önskar att hade kunnat vara här o hjälpt mig igenom detta med mig. Inom kort så kommer jag att byta ut min banner för att jag får helt enkelt inte har kvar några bilder på mitt ex på bloggen. Hon skall få som hon vill.

Imon kommer min syster hem till mig o skall hjälpa mig o städa vi skall också se till o möblera om min kusins lilla etta så vi får mer utrymme att vistas på. Jag har redan börjat lite o skall se till o få allt klart efter dagen imon. Skall också tvätta all tvätt, vi skall också se till att rensa förådet så att några av mina saker får plats där så det går att gå i hallen, skall köpa lampor också så att det går att tända över allt.

Jag älskar dig Mamma, R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något

Trackback


Follow

Daniel Björkgren heter jag, och är född 1989 och uppvuxen i Mölndal. Hösten 2009 förlorade jag min mor efter en kort tid cancer sjukdom. Har efter detta nu flyttat till Jönköping 2014 o jobbar som Kyllagerarbetare hos Arla Foods Gick NTI-gymnasiet med inriktning Data/El, som även vittnar om mitt intresse för datorer, spel och redigering. Har på sista tiden även börjat uppskatta fotografering, och tillbringat mycket tid till detta. Jag fotograferar mina bilder med min Samsung Galaxy 6edge o Systemkamera Canon Eos 350D.

Jag driver denna blogg för att ventilera tankar och känslor som jag bär på, och dela med mig av min vardag som innehåller både glädje och sorg, ljus och mörker.

© Jag äger rättigheterna till mina bilder. Använd dem inte utan mitt tillstånd.