Städning !

2010-07-20 22:01:16
Idag och igår som jag skrev har jag städat hela dagen min syster kom runt 11 tiden o vi började resa förådet tog ut allt tog in allt o vi fick in så himla mycket mer vilket jag inte trodde, hela hallen är nu helt ren inte massa datorer o flytt kartonger som var mina allt fick plats vi fick till o med in en säng som var min där inne så nu får man mycket plats o jag har också möblerat klart så nu är allt på sån plats vilket är väldigt skönt för förut såg det ut som en svin stia. Min kusin blev väldigt chockad när han kom hem o fick se att det finns mycket plats att göra saker i, om han hade bott här själv så hade lägenheten sett likadan ut som när han flytta hit som den skulle vara 20 år fram i tiden.

Har också tvättat idag också tyvärr så blev det skit mycket tvätt 2 överfulla Ikea kassar, ja jag skämtar inte, min syster sa att jag skulle vika det o lägga in det, jag har ungefär vikt hälften så det blir o vika mer tvätt när jag vaknar imon jag har precis bytt sängkläder så det skall bli skönt o sova ikväll med en helt ny tvättad sängkläder. nu är klockan 21.46 o skall snart palla mig ner till ICA o köpa något det skall bli gott.

Sedan fick jag också kontakt med en gammal klass kompis från grund skolan, Rebecca heter hon grymt trevlig är hon, vi skall antagligen ta en fika någon dag snart o prata igenom typ allt som har hänt, vad som hänt i mitt liv o kanske något som hänt i hennes liv, hon sa i alla fall att hon skulle vilja prata igenom det, skönt att någon från grund skolan hörde av sig o att någon kan finnas där för mig utav mina gamla kompisar.

Här lägger jag också in 2 bilder på när jag var i varberg i helgen på Wheels And Wings, det var så extremt kul, träffade så många sköna människor husvagnen var ett katastrof dom slängde brukar sedan träffade jag en gammal spel kompis det var riktigt roligt o träffa henne hon var med en som kommer från Amsterdam så det blev att vi snckade engelska hela kvällen, påverkad o engelska det blev inte så lyckad sedan gjorde hon o skit good drink till mig, wow, den får du gärna komma o blanda igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något

Trackback


Follow

Daniel Björkgren heter jag, och är född 1989 och uppvuxen i Mölndal. Hösten 2009 förlorade jag min mor efter en kort tid cancer sjukdom. Har efter detta nu flyttat till Jönköping 2014 o jobbar som Kyllagerarbetare hos Arla Foods Gick NTI-gymnasiet med inriktning Data/El, som även vittnar om mitt intresse för datorer, spel och redigering. Har på sista tiden även börjat uppskatta fotografering, och tillbringat mycket tid till detta. Jag fotograferar mina bilder med min Samsung Galaxy 6edge o Systemkamera Canon Eos 350D.

Jag driver denna blogg för att ventilera tankar och känslor som jag bär på, och dela med mig av min vardag som innehåller både glädje och sorg, ljus och mörker.

© Jag äger rättigheterna till mina bilder. Använd dem inte utan mitt tillstånd.