7 år senare

2016-03-27 20:16:00
 
Nu har jag tänkt o börja blogga igen o hade tänkt gå igenom lite vad som hänt dom senaste 7 åren som gott sedan min kära mor gick bort. Det går fortfarande inte en dag utan att jag tänker på henne o saknar henne. Numera har tyvärr hennes ex-man också gått bort för ungefär ett år sedan. Tillbaka till familjen så har jag o mina syskon en bra o stark kontakt med varandra trots att jag numera bor i Jönköping o jag kommer till o med bli morbror till barn nummer 10 inom familjen då min syster Sandra är gravid o skall föda till sommaren o det kan jag inte vara mer stolt o glad över än vad jag redan är. Sandra är tillsammans Daniel fortfarande o köpte en lägenhet tillsammans för snart 2 år sedan o Caroline är tillsammans med sin make Patrik o dom har hållt ihop sedan jag var nio år gammal så det har ju blivit några hå på nacken o dom bor kvar i området där jag växte upp i Mölndal. Jag har fyra systrar, jag o två delar samma mamma o alla har samma far.
 
          
Jag bor numera i Jönköping sedan 2 år tillbaka o jobbar fortfarande kvar på Arla Foods som Kyllagerarbetare, Under dessa 2 åren så har jag hunnit hitta mig själv o ändrat stora delar av min vardag o liv i helhet. Senaste så har jag börjat tänka mycket på Genus. Jag går mer än gärna på loppis o återvinner du tjärnar både pengar o tillför också något till miljön. Inte behöver man löpa nya saker hela tiden. Om något skulle gå sönder så slänger dom flesta det istället. Detta är något jag kommer skriva mer om i bloggen då det är ett intresse jag har börjat brinna för. Fotografi är något jag fortfarade har kvar ifrån förr att jag gillar o göra så det kommer nog bli en hel del bilder med systemkameran som jag fick biligt på Tradera.
 
         
Sedan har jag börjat med min spel samling då jag alltid haft ett stort intresse inom spel så har man på senare tid verkligen tagit samlingen till en helt annan nivå o då menar jag specielt med min samling till Zelda då jag tycker det är ett av den bästa spel serien som gjort. Jag kommer skriva väldigt mycket på vad jag har gjort för senaste inköp till båda min samlingar o mina andra konsoler. andra konsoler som jag har är Playstation 4, Playstation 2, Wii-U, Wii, Nintendo 3DS, Super Nintendo, Nintendo 64, Gamecube, Gameboy Color.
 
         
 
Jag uppdaterar fortfarande bloggen med utseendet o sådant då mycket text är ouppdaterat o inkorrekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något

Trackback


Follow

Daniel Björkgren heter jag, och är född 1989 och uppvuxen i Mölndal. Hösten 2009 förlorade jag min mor efter en kort tid cancer sjukdom. Har efter detta nu flyttat till Jönköping 2014 o jobbar som Kyllagerarbetare hos Arla Foods Gick NTI-gymnasiet med inriktning Data/El, som även vittnar om mitt intresse för datorer, spel och redigering. Har på sista tiden även börjat uppskatta fotografering, och tillbringat mycket tid till detta. Jag fotograferar mina bilder med min Samsung Galaxy 6edge o Systemkamera Canon Eos 350D.

Jag driver denna blogg för att ventilera tankar och känslor som jag bär på, och dela med mig av min vardag som innehåller både glädje och sorg, ljus och mörker.

© Jag äger rättigheterna till mina bilder. Använd dem inte utan mitt tillstånd.