En kille's syn på skönhet

2016-03-29 14:03:00
Nu tänkte jag ta upp vad jag använder för skönhets produkter i duschen som när jag kommer ut där ifrån som parfymer o hårgelé. Jag har efter en längre tid innan jag flyttade till jönköping inte direkt tagit hand om mitt utseende eller hur jag såg ut, efter att jag flyttade till jönköping så träffade jag en tjej som är idag en av mina närmaste vänner o hon fick mig att se lite nya viklar på livet. Visst nu får jag det o låta som att utseendet är allt men det är verkligen inte det jag försöker säga men att jag på ett sätt vaknade upp o verkligen själv ville se bättre ut. jag hade heller inte köpt nya kläder på flera år då jag kände att varför slänga ut en massa pengar på det när jag redan har kläder som passar mig. Låter lite som att jag var osäker på mig själv men det var jag verkligen inte utan att jag inte brydde mig på vad andra tyckte om mig o det gör jag inte heller nu. Många kanske tror att jag har något emot folk i min närhet men det har jag verkligen inte, jag accepterar o respekterar alla runt om mig o lägger mycket energi på att andra skall må bättre än vad jag själv mår.
 
  
I duschen använder jag TRESemmé shampoo eller David Beckham's The Essence fast det är dock för både hår o kropp annars kan jag också använda Family Fresh o Axe apollo alla 3 luktar riktigt gott o mjukar upp huden. Deo o parfym är något som jag alltid sätter mig direkt efter duschen spelar ingen roll om jag skall ut eller om jag skall gå o lägga mig, det har blivit mer som en rutin att jag gör det o inte något jag direkt tänker på. Där använder jag David Beckham's parfym eller någon utav dom lite väl mer kända märkerna som Nivea for men, Axe Excite eller Axe apollo. 
 
Tro det eller ej men jag använder mig utav body lotion o det har jag börjat med nyligen då jag träffade en tjej när hon var hör i jönköping o pluggade jag o hon spenderade sjukt mycket tid tillsammans o det är hon jag skall tacka för att jag har fått så mycket tankar om just Genus men hon glömde denna flska här o efter det har jag också börjat använda den. Befine - Sensual Seduction heter den.. sedan när jag nästan är klar med hela kroppen så fixar jag till håret o då använder jag mig utav SP från Wella Professionals
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något

Trackback


Follow

Daniel Björkgren heter jag, och är född 1989 och uppvuxen i Mölndal. Hösten 2009 förlorade jag min mor efter en kort tid cancer sjukdom. Har efter detta nu flyttat till Jönköping 2014 o jobbar som Kyllagerarbetare hos Arla Foods Gick NTI-gymnasiet med inriktning Data/El, som även vittnar om mitt intresse för datorer, spel och redigering. Har på sista tiden även börjat uppskatta fotografering, och tillbringat mycket tid till detta. Jag fotograferar mina bilder med min Samsung Galaxy 6edge o Systemkamera Canon Eos 350D.

Jag driver denna blogg för att ventilera tankar och känslor som jag bär på, och dela med mig av min vardag som innehåller både glädje och sorg, ljus och mörker.

© Jag äger rättigheterna till mina bilder. Använd dem inte utan mitt tillstånd.