Zelda allmighty

2016-03-28 17:50:00
Det här är min Zelda-samling, jag har inte samlat speciellt länge då jag på senare tid verkligen fått upp mitt intresse till o samla på det. Det första zelda jag någonsin spelade var nog Zelda 1 till Nes, jag har tyvärr inget nes i min samling då jag har valt o fokusera på Snes där jag verkligen fick mitt intresse till tv-spel o som senare blev till ett data beroende. Stora delar av mina zelda spel o saker är inköpta dom senaste 2 månaderna o varje gång man vet att det ligger något i brevlådan när man kommer hem ifrån jobbet så blir jag lite som ett barn på julafton. Då jag redan vet att jag har något att hämta nere på Willy's idag så kommer jag bli riktigt glad när jag kommer upp o kan ställa upp den i hyllan.
 
Det senaste inköpen jag gjorde måste vara 
The Legend of Zelda Boxed Set - Jag har länge letat efter denna kistan med sex olika guider till sex olika spel o jag måste bara säga att dessa böckerna var sjukt snygga o riktigt bra gjorde. så om du är ett Zelda fan så är detta ett MÅSTE i din samling
 
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD - Detta är nog ett av dom Zelda jag inte har spelat igenom då det bokstavligen kom i torsdags förra veckan men har aldrig riktigt blivit fast vid grafiken i detta spelet men jag har alltid sagt till mig att jag skall ta mig igenom detta spelet o med tanke på att jag är ledig en vecka nu så kommer jag nog börja med spelet i alla fall.
 
Zelda Twilight Princess HD + Amiibo - ååh detta drar mig tillbaka så långt tillbaka i tiden då jag spelade det för första gången när första Wii kom o jag måste säga att det är ett av dom bästa Zelda spelen i serien utan tvekan. det tar en stund att komma in i storyn men i mitten till slutet utav spelet så är det oslagbart bra.
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något

Trackback


Follow

Daniel Björkgren heter jag, och är född 1989 och uppvuxen i Mölndal. Hösten 2009 förlorade jag min mor efter en kort tid cancer sjukdom. Har efter detta nu flyttat till Jönköping 2014 o jobbar som Kyllagerarbetare hos Arla Foods Gick NTI-gymnasiet med inriktning Data/El, som även vittnar om mitt intresse för datorer, spel och redigering. Har på sista tiden även börjat uppskatta fotografering, och tillbringat mycket tid till detta. Jag fotograferar mina bilder med min Samsung Galaxy 6edge o Systemkamera Canon Eos 350D.

Jag driver denna blogg för att ventilera tankar och känslor som jag bär på, och dela med mig av min vardag som innehåller både glädje och sorg, ljus och mörker.

© Jag äger rättigheterna till mina bilder. Använd dem inte utan mitt tillstånd.